Beck

Nu har dom börjat med Beck igen på söndagar jag blir så lycklig. Igår var det Beck-hämdens pris en mycket bra film måste jag säga, men jag tycker ju om alla så jag kommer väl säga det varje söndag nu att det var en mycket bra Beck hihi men men jag älskar ju alla filmer så det kanske inte är så konstigt. Gunvald är helt otrolig, lite smått aggressiv men det gör inget för han är bäst och snygg tycker jag med att han är=) Nästa vecka är det mannen utan ansikte då hoppas jag att alla tittar på den!

Nu ska ja ner till mormor för min moster har kommit på besök!
Bye

   image58

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer du till terrassen på onsdag?
såg dig på harrys i lördags.
/ Du vet vem.

2007-07-10 @ 15:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback