Diggiloo

Carro U och jag var på Diggiloo igår kväll, det var bara för bra måste jag säga. Det var på slittsgården och det var massor med folk, och vädret höll sig ju faktiskt vilket också var helt otroligt bra. Det blåste bara lite grann så vi frös lite men det gjorde verkligen inget=) Både jag och Carro tyckte att Benjamin Wahlgren var så söt och så jäkla bra för hans lilla ålder, han är ju ändå bara nio år och han gör det verkligen bara så bra. Pernilla var där och tittade på sin lilla som hon borde vara väldigt stolt över honom=) Och när Lasse Berhagen sjön "Stockholm i mitt hjärta" då var både jag och Carro så lyckliga för den är ju så bra, och det är Lasse som ska sjunga den. Alla sjöng ju snuttar av sina egna låtar och det känndes toppen att höra alla låtar, dels dom gamla godingarna. Sen sjöng ju Lasse och Lasse ett medly där dom hade gjort om lite text i gammla godingar och det var bara så roligt, man blir nästan lite rörd när man hör dom sjunga alla bra låtar=) Ja den kvällen var helt toppen måste jag säga. Molly sjöng Gabliellas sång vilket är en låt som jag älskar och alltid blir rörd i så jag vart nervös när hon skulle sjunga den, för jag tänkte att den låten får man inte sjunga om man inte kan....men hon gjorde den så jävla bra så tårarna fanns där när hon sjöng och det var så bra, för det är verkligen en av dom finnaste låtarna som jag vet=) Jaja hela diggiloo var bara för bra, jag hoppas verkligen att jag kan se det nästa år med.

Efter diggiloo så hämtade min bror oss i Vadstena och ködrde oss in till stan där vi mötte upp Maria. Vi satte oss på terassen och det var mysigt, men Carro gick hem ganska snart för hon skulle upp tidigt och jobba idag så hon orka inte vara ute hela natten. Men Maria och jag var inte ensamma länge för helt plötsligt dör Leila och Emma upp och vi satte oss med dom, det var mycket trevligt. Och i slutet dansade vi endel vilket också var riktigt kul. Efter Hugo så gick jag och Leila hem till henne och jag sov där det var en riktigt mysig kväll igår. När jag och Leila vaknade gick vi in till stan och tog varsin räksallad på ströget det var riktigt mysigt. Så denna dag vart med en mysigt dag. Men nu öser det verkligen ner där ute, dom andra ska till Harry´s men i detta väder så ska jag nog fundera lite grann på det innan, jag har ingen lust att gå ut i detta väder!

Nu ska jag fortsätt lite här med städningen=)
Bye


image63

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback