Fika med memlis

Japp igår kväll när ag hade jobbat klart gick jag först på en långpromenad med Sofie, vi gick ungefär i två timmar så jag var skapligt trött när jag kom hem, och seg i mina ben. Men när jag kom hem skulle jag bara byta om lite för det vart en fika för mig och memlan=) Mycket trevligt var det. Vi prata om våran högstedietid och att man inte träffat vissa människor på väldigt länge=) Det var verkligen trevligt och vi satt länge och prata, men det gjorde inget för det var mysigt. Men idag är jag lite seg måste jag säga, men men det är sånnt man får räkna med=)

Nu måste jag rusa iväg till jobbet=)
Bye



Kommentarer
Postat av: Emelie

Men Bengan vilket fult kort :P hehe

2007-07-31 @ 13:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback