Fredag

Vilken dag det varit idag. Sofia ringde mig vi lunch och sa "vi ska på folkrace gumman ska du me" Jag funderade en stund, och kom fram till att jag ändå inte skulle ha nått bättre för mig så jag följde med. Vi var där runt kvart över tolv och då säger Albins morfar "det börjar ju visserligen inte föränns vid två" Då tänkte jag herregud vad jag vi då här så tidigt. Men dom tyckte väl att det var bra att vara där i tid och så vad vet jag. Men det var väl inte det roligtaste jag varit med om, men det var trevligt att göra nått istället för att bara sitta hemma. Men jag kommer nog aldrig mera åka på folkrace, jag kännde att jag inte riktigt passade in bland folket, men nu har man sett det med=)

Kvällen blev en trevlig kväll på terassen men John, Sofia och Maria. Men Sofia och Maria gick hem ganska tidigt vilket var lite tråkigt, men Sofia skulle ju upp tidigt och jobba. Jag och John kännde att vi lika gärna kunde sitta kvar ett tag och det vart verkligen jättetrevligt. Det var lite lustigt folk men det var kul att se=) När vi skulle gå hem vid ett så mötte vi Robban och han var inte lika sugen på att gå hem så vi stannade och prata med honom. Vi gick mot brygget och där stod vi ett tag. När vi stod där kom det ut en kille från brygget och han var så full så han kunde knappt stå, han gick och kissa vi kyrkan men han ramlade ihop och bara låg där. Efter en stund tyckte vi att det vart lite obehagligt så vi ringde polisen, efter ett tag kom dom och skulle hjälpa honom upp, men hans kompisar tg över det hela så jag hoppas att han kom hem skaplig=) Vi satt vid kyrkan en stund och prata lite, men sen insåg vi att klockan var två så då tyckte vi att det var dags att gå hem. Och det var skönt att vi gjorde det för det vart lite kallt att bara sitta där, men det var verkligen jättetrevligt. Hela kvällen och hela dagen vart jättebra=)

Men nu är det dags att krypa ner i sängen, för det är upp tidigt för att tvätta=(
God natt och sov så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback