Helgen

FREDAG: Maria ringde och väckte mig på morgonen och ville dra in till Linköping, först kännde jag väl jösses hur ska jag orka det. Men när jag hade vaknat lite så insåg jag att jag ville för jag hade väl inget bättre för mig. Så vi åkte in och gick lite på stan, när vi hade varit där en stund kom det världens åskskur så vi var tvungna att köpa ett paraply hihi vi var så jäkla blöta, men som tur var hade båda köpt mysbyxor så det vart att byta kläder. När vi kom tillbaka gjorde vi oss iordning och tog kvällen på Hugo, mycket trevlogt och väldigt mycket folk. Men det var rikitgt roligt.

LÖRDAG: Ringde mamma och väckte mig och tyckte att jag kunde vara social med henne och gå på stan, och jag tänket att det var bra längesen som jag och mamma gjorde nått så jag följde med. Vi gick och gicl och ingen av oss kännde att det fanns nått speciellt för oss så vi gick och fika istället. Mycket gott var det=) Efter fikan så gick jag hem och sov en stund mycket skönt, jag behöver sova ibland men det vet ni ju såväl. När jag hade vaknat så var jag tvungen att göra mig iording att göra mig iordning för det vart Harry´s mycket folk var det och väldigt roligt. På natten så följde jag med Sofie och körde hem folk hmm det var väl helt okej, sen följde vi en av Sofies vänner så hon inte skulle gå själv, jag var hemma klockan fem och då var jag så trött, men det gjorde inget för kul var det.

SÖNDAG: Blev verkligen en sov dag för mig, jag gick inte upp före tre tror jag, inte helt säker men jag tror det var nått sånnt. Jag satt och lata mig hela dagen mycket skönt. Kvällen vart en promenad med Sofie det var så skönt att komma ut en lite stund, jag tror att jag behövde det=)

Ja detta var min helg, mycket har jag gjort och roligt har det varit=)
Hade gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback