Lördag och Söndag=)

Igår var jag jag hemma hos Sofie, vi kollade på tv och lyssna på massor med musik. Vi hade verkligen jättetrevligt. Det vart mycket sjungande för oss båda hihi Efter vi vart hos Sofie mötte vi Maria och så blev det Harry´s. Först tyckte vi att det var kast med folk men det vart fullt lite senare. Vi träffade Klas och Krille där inne och vi dansa lite med dom, sen kom Cissi och umgicks med oss lite grann. Maria satt mest och prata med Bella och Robban=) Men det var verkligen en jättetrevlig kväll. Innan vi gick hem vart det en sväng upp till drottning kebab för Cissi var lite hungrig så då gick vi dit, sen satt vi oich prata fram till halv fyra så det vart en lång natt, men det gjorde inget eftersom det verkligen var trevligt.

Idag vart det en väldigt lugn dag, jag sov hur länge som helst tror jag, pappa, mamma och mormor väckte mig när dom kom från kryssningen. Så då ficka jag gå ner till mormor och prata lite med dom. På kvällen blev det en långpromenad med Sofie mycket skönt var det, och nyttigt när man bara legat och vilat hela dagen. Vi gick i ca en timma, så det var mycket bra gjort av oss tycker jag. efter promenaden vart det en stund nere hos mormor, vi prata lite om deras resa och så, och hon ville veta lite vad som hänt här hemma men det är ju inte allt för mycket. Men det är väldigt skönt att ha dom hemma igen måste jag säga=)

Nu ska jag fixa lite innan jag kolla klart på Beck=)
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback