Memlan och Bojtis

Jaha då hade man ledigt då inget roligt alls, jag hade jätte tråkigt. Men jag ringde boj och kollade vad hon var någonstans och hon så att hon skulle vara hem om en timma, vad bra tänkte jag då kan ju hon underhålla mig lite=) Och det gjorde hon gladerligen. Vi var på Hugo och fika sen var vi på stan ett tag sen bliev det maxi för att köpa lite nya filmer hihi sen åkte vi till mc donalds och åt glas mums=)

Efter svängen med Boj så gick jag en långpromenad med Sofie mycket revligt och skönt var det. Jag behövde en promenad och hon kännde det med eftersom stackaren har ont i ryggen. Vi gick där och bara prata en massa med skit och det var bara så skönt att gå där och prata om inget=)

Efter promenaden vart den en fika med Memlan och Bojtis mycket mysigt. Vi satt på Hugo först men då helt plötsligt stängde dom vid tio vilket det aldrig brukar göra, så vi traka ner till hamnen och satte oss med varsin kola och fortsatte prata, efter hamnen insåg vi att vi inte alls var sugna på att gå hem så vi satte oss på torget och prata skit igen. Alltså det vart så mysigt och bara sitta där, och det vart konstigt med väldigt trevligt. Så det kan jag föreslå till er som inte har något att göra, sätt er på torget vid bänkarna och prata för det är faktiskt mysigt.

Nej nu måste jag dra för jag ska faktiskt jobba lite extra idag=)
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback