Mysig kväll i hamnen

Vadstena jobba jag igår herregud säger jag bara, vi hade i princip inget att göra det var så lite folk. Men det har nog aldrig varit så rent som det är nu, för städa funkar ju alltid=)

Efter jopbbet umgicks jag med min moster som är hemma och mormor, vi gick ner till hamnen och mötte upp mamma och pappa. Så satte vi oss på wätternmagasinet och drack lite vin mycket gott, och det är ju så mysigt där nere i hamnen, men det var lite synd att det var kallt men dom hade ju filtar och det älskar jag när dom har=)

Men idag verkar det ju som solen tänker vara uppe, vi får hoppas att den tänker vara det hela dagen och kvällen=) Nu ska jag fixa det sista och sedan gå iväg och jobba=)
Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback