Mysig kväll=)

Ja igår kväll var jag memlan och Robin på Sjövik och åt mat mycket gott och mysigt. Efter maten satt vi där och prata en stund sen skulle Robin och memlan spela minigolf med Robins syster så då åkte vi dit, jag spelar dock inte så jag satt och kolla på hihi men det var kul för dom har ju verkligen en tävling mellan dom så det var rätt kul att lyssna på dom.Men det var mysigt=)

Efter det så körde Robin in mig till stan där jag träffade Fia och Carro vi gick ner till hamnen och drack lite vin och bara satt och små prata. Sen gick vi upp till Harry´s vilket jag aldrig mer gör på en onsdagsklubb för det var så dåligt med folk så det var inte sant. Det var nästan pinsamt dåligt tycker jag. Men vi stanna där en stund och prata lite grann och så. Men det vart hem ganska tidigt iallafall.

Men nu måste jag skynda mig lite för jag ska ju iväg till Sofia=)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback