Onsdag

Ja då har vi haft en mysig kväll på Hugo jag john och memlis. Det var riktigt trevligt och mycket folk måste jag nog säga. Men jag tyckte att det var mycket yngre först men det fyllde på bra med folk=) Lilla Dille, Lotten och Maggie dök upp och slog sig ner mycket trevligt. Sen kom Stina som fyller 21 idag och hon skulle festa men det kan man ju förstå att hon ville göra=) Hon och jag ska luncha imorgon men vi får väl se om hon dyker upp, jag kan nog tänka mig att hon är ganska bakis imorgon så hon kanske håller låg profil. Så jag tar nog m,ed mig mat ifall hon inte kommer man vet ju aldrig hihi men jag hoppas verkligen att hon får en bra fördelsedag. Jaja roligt var det ikväll iallafall, men det blir inte så sent när man ska upp och jobba imorgon=)

Nu är det sova som gäller för mig!
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback