Regnet det bara öser ner

Vilken skit sommar vi har alltså. Jag tror inte jag varit med om en sommar där det regnar så mycket som det gör i år, det går ju nästan inte en dag utan att det ska regna det är deprimerande. Man vill ju inte göra ett skit när det är som det är och hur kul är det när det är sommar och semester som snart är slut ändå, men det gör mig inget jag kan mycket väl jobba när det är såhär.

Stina ringde för ett tag sen och kolla vad jag gjorde, och jag satt ju hos mormor och prata lite grann mycket mysigt var det. Det är så skönt att bara pysa ner till mormor ibland och bara sitta där lixom jaja iallafall så fick Stina sluta tidigare idag än vad hon brukar göra, och det beror ju självklart på detta regn. Så hon tyckte att vi kanske kunde hitta på något, så vi bestämmde oss för att dra in till stan och kolla läget och kanske ta ett glas vin någonstans=)

Så nu är det bäst att jag skyndra mig iväg så jag inte blir sen till min kära lilla vänn!
Ha en trevlig kväll=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback