Söndagsklubb

Idag vart det först kalas för farfar som fyller imorgon. Vi grillade och åt hasselbakspotatis mycket gott måste jag säga, och så blev det jordgubbstårta mums men vad mätt jag blev på det.

Efter middagen gick jag och Stina på promenad mycket skönt var det efter all denna mat. Vi gick ända till charlottenborg och tillbaka mycket mysigt=)

Efter promenaden blev det Hugo med John och memlan mycket trevligt. Det är ju kul att dom börjat med söndagsöppet, för har man inget att göra så finns det ju Hugo. Jag hoppas att det kommer gå runt för dom nu när någon verkligen vågar sig på en sån grej. Det vart en mycket trevlig kväll=)

Nu ska jag gå och natta för man ska ju upp och jobba imorgon=)
Kram och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback