Torsdag

Japp då hade vi torsdagen klar mycket skönt måste jag nog säga. Jag och mamma var i vadstena i dag, men det var en lugn dag för mig. Mamma hade ju provningar i princip hela tiden. Stina kom in till mig på eftermiddagen och tog lite fika med mig, det var väldigt trevligt att hon gjorde det. När hon ändå va inne fixa vi till hennes nya glasögon så dom inte skulle kasa ner för henne=)

Kvällen blev väldigt lugn för mig måste jag säga. Jag gick hem och åt lite mat och efter maten gick jag ner till min mormor och min moster. Mycket mysig kväll och min moster gav mig massage igen och det var verkligen behövligt, för så ont i ryggen som jag har idag har jag inte haft på länge tror jag. Men nu efter massagen känns det lite mer avslappnat, men det gör ju självklart fortfarande ont men det känns lite bättre! Så det kan jag verkligen rekomendera för dom som har ont i ryggen=)

Nu ska jag göra mig klar för sängen, jag är så trött så ögonen går väl i kors snart hihi
Natti natti=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback