Bella Notté och Hugo

Ja igår kväll kom Tom och Annika hem, min morbror och hans fru för att mormor fyller i helgen så dom ville fira henne lite med. Dom skulle gå till Bella Nott´e och äta och då tyckte mamma att jag och John skulle följa med och det tyckte vi verkade trevligt så vi följde med dom och åt det var hur gott som helst måste jag säga fast jag har ätit där i två dagar i rad=) Det ända som var lite tråkigt var att hon som servera tappade en kniv i mammas knä så hon vart fick en fläck på tröjan och en på byxorna, och servitrisen bad bara om ursäkt lite halv drygt hon erbjöd inte mamma nått och det är ju inte så trevligt. Men men maten var ju iallafalla väldigt god!

Efter en väldigt trevlig middag så gick jag och John till Hugo och satte oss på terassen och prata lite grann. Efter en stund kom Maria och hennes syssling Sandra och höll oss sällskap det var mycket trevligt. Medans vi satt där så hörde vi nått det lät som någon hällde ut nått men när vi vänder oss om sitter det en tjej och verkligen spyr fy fan vad vidrigt det var. Det var lixom inte bara en gång utan massor och det blev hur mycket som helst. Maria vart lite irriterad så hon gick och hämta vakten vilket jag tyckte var mycket bra för det var ju inte så trevligt att sitta där när hon höll på. Stackars Malin fick städa efter detta, jag tycker hon är duktig jag själv hade aldrig klarat av det=) Men men kvällen vart mycket trevlig och inte så väldigt lång men det var ganska skönt för jag var ganska trött. Men det var mycket trevligt att bara sitta där och bara prata lite grann=)

Nej nu måste jag verkligen skynda mig så jag inte kommer försent till jobbet=)
Bye

Kommentarer
Postat av: John

Usch Plumms

Postat av: Plummsan

Ja jag vet gubben, men jag var tvungen att bara få ur det lixom=)

2007-06-02 @ 19:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback