Bil körning=)

Det bleb ingen spinning idag, jag körde bil med pappa istället för jag kännde att jag behövde det tror jag iallafall=) Det gick verkligen jättebra idag kännde jag, pappa tyckte med att det gick hur bra som helst och det var så skönt att höra det idag. Jag hoppas vi ska köra snart igen för det var roligt idag, men men vi får väl se hur det blir med den saken=) Min näsa är så täppt med och det är därimot himla jobbigt för jag kan lixom inte andas ordentligt och det är tufft, men men jag hoppas på denna spruta som jag fick idag att det ska bli bättre, läkaren sa att jag skulle komma tillbaka inom eb vecka om det inte vart vättre med detta så vi får väl se hur det går för mig=)

Nu ska jag göra mig klar för sängen jag känner att jag måste hoppa i säng tidigt idag!
Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: John

Ditt pucko gör teorin och kör upp innan du flyttar du kommer hata dig själv annars. Och jag med..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback