Festivalen

Vi gick till festivalen men vad lite folk det var där ikväll. Frågan är hur mycket vinst det går med i år. Det är ändå tio årsjubileum i år så dom borde ha sattsat på bättre band, det var ju inte så många som man kännde igen tycker inte jag och det är synd för det märktes att det inte drog mycket. Det är en gång om året och då är det väl kul om det kan dra masser med människor men men jag vet inte ajg tycker nästan att det var en flopp. Bandet i öltältet var mycket bra idag så det var positivt och Rydell och Quick var skitbra igår men resten av allt vet jag inte riktigt vad jag ska säga om. Jag fick iallafall mina remmar och det var viktigt hihi och John köpte marknadsgodis=) Vi gick till Hugo vid tolv typ och där var det full satt det fanns inte mycket platser kvar alls men vi stanna bara en timma för vi var rätt trötta allihoppa och Maria mådde inte så bra plus att jag frös som bara den, men jag hade verkligen trevligt ikväll och det är väl ändå huvudsaken=)

Nu ska jag krypa ner i sängen för imorgon är det kalas!
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback