Företag

Jag börjar bli smått galen på dessa människor som sitter hela darana och ringer runt och talar om hur bra deras grejer är, alltså har man inget bättre att göra, visst det är ett jobb men jag vet snart inte vad jag ska göra för detta börja bli fruktansvärt. Idag har Ventelo ringt för att prata om deras ungdoms erbjudande som dom började med i mars, och dom ringer till alla under trettio år och erbjuder en prov månad. Men alla vet ju att det är inte en provmånad man blir fast och sen tar det ca ett halv år att bli av med dom. Jag vet tro mig jag har haft mycket med dom att göra och dom lura mig och sa att det var så bra och det skulle bli så billigt, men det blev inte alls billigare en innan och jag hade kvar dom ett halvår för det gick inte att bli av med dom, för varje gång dom sa att jag var borttagen så kom det en ny räkning efter en månad, så jag fick tillslut ringa och vara skitförbannad och otrevlig för att dom skulle fatta att jag inte ville ha med dom att göra. När jag hade lagt på med dom så ringer Vitalas och jag bara tänkte herregud jag ska aldrig mera vara hemma en förmiddag. Men iallafall så sa dom att jag var en utvald ungdom hos dom så jags kulle få hem en provmånad av en massa olika saker kommer inte ihåg för jag lyssnade tillslut inte, men dom tyckte att det var så bra och det skulle lugna stress och ja allt var det nu var. Men jag bara blev galen och sa att jag är inte interesserad av sånna här grejer kan inte ni bara lämna mig ifred, kanske dock inte var så trevlig men ajg kännde att jag blir inte av med dom annars, och alla vet ju som känner mig att jag har gått på deras sätt förut så jag ska passa mig för dessa. Och ett tips till alla för fan tack inte ja till något via telefonen för du vet aldrig vad det är du ger dig in på.

Jaja nu är det bäst att jag sätter lite fart jag ska iväg och möta en från dagis nu.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback