Grillat mums

Jag åkte till mamma och pappa på kvällen , min kära bror kom och hämta mig hihi När vi kom hem hade pappa börjat grilla hamburgare mycket gott, Lena och Håkan kom också över och åt lite. Till efterätt åt vi jordgubbar och glass hur gott som helst, ibland är det så skönt att komma hem til mor och far och få lite mat. Men min bror var inte på sitt soligaste idag jag vet inte vad det var med han, men han är väl som mig hihi Men det var trevligt och mycket gott.

Nej nu ska jag kolla lite på film sen blir det sängen annars orkar jag inte med morgondagen=)

Godnatt


Kommentarer
Postat av: CARRO

Låter gött med grillat.
Du ska du ha väskan eller? :)
Jag tog nämligen bort den från Tradera, så jag fick den inte såld, om du skulle ha den?
Hör av dig om det!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback