Halv vättern

Ja idag följde jag med mormor, farmor, farfar, Inga och Bror ut till bjälbo där vi fixade lite korv och energi dryck till gänget som cyklade. Det uppskattades verkligen dom var så trötta när dom kom, men jag måste säga att dom är riktigt duktiga som orkar cykla i denna värme, jag själv skulle tuppa av=) Men men när dom kom hade farfar även fixat en vatten slang som dom kunde tvätta av sig i vilket dom också tyckte var himla skönt och behövligt hihi det såg mycket roligt ut när dom stoppa under hela huvet och blötte, men jag kan förstå dom för det var tufft idag. När dom hade cyklat iväg packade vi ihop alla grejer för jag och mormor skulle ner till målet och möta Ewa och Maja. Alla vi stod där och tog i mot dom när dom hade gott imål och så fick dom lite blommor och nallar av oss. Det uppskattades också väldigt mycket, efter la dom sig ner i skuggan och vilade lite grann dom såg ganska söta ut där dom satt i sina cykel dräkter=) Så jag tyckte det var skitbra gjort av dom att ta sig igenom 15 mil det är faktiskt en bra bit att köra!!

Nej nu ska jag lägga mig en stund innan det bär iväg till dynudden för en litem pizza kväll hihi mums=)
Ciao 

Kommentarer
Postat av: CARRO

Om du vill köpa min nya väska den från Wedins för 240:- (ord.399:-)så SÄG TILL, så tar jag isf bort den från Tradera.. det är ju bättre du tar den iså fall :) Jäkla väsk-majja ;)
PUSSS

Postat av: John

Sanna vad händer här?? Vilken väska?

2007-06-10 @ 17:48:56
URL: http://johnvalencia.blogg.se
Postat av: Plummsan

Jag vet inte än gumman=) Jag gillar den men ska fundera säger till dig imorgon eller nått okej??? Plumms det är en jättefin väska som carro lagt ut på tradera, som hon tänkte att jag kanske ville ha, och jag äslakr ju väskor=) MEn Carro du får veta i veckan!
Puss

2007-06-10 @ 20:20:44
Postat av: CARRO

Jaja det är ingen bråska :) Bara iaf inom denna vecka.. hehe.
John du vet den från WEDINS, som är lite grön/brun. Använder den aldrig så tänkte jag att Sanna kanske ville köpa den, hon som har väskor jämt :)

2007-06-10 @ 20:55:20
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback