Harry´s

Japp det blev Harry´s för mig John, Maria och Carro men hon försvann efter kanske en timma. Det var väldigt mycket folk så det gick knappt att röra sig där inne tyvärr, jag tycker inte om när det blir så mycket människor så det inte går att ta sig fram. Baren var ju helt meningslöst vi försökte två gånger men det var ingen som kom till oss för att det var så mycket folk där med, så vi gav upp baren och satt mest vid dansgolvet där ute och bara prata men det var väldigt trevligt. Mycket lustigt folk var det ikväll tex K och lilla vännen lika fulla som vanligt, jag förstår mig inte riktigt på det men det kanske är kul för dom vad vet jag. Men men det var iallafall mycket trevligt bara synd att det skulle regna så mycket=)

Nej nu är det dags att krypa ner i sängen!!!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback