Hmmm

Ja denna dag kan nog bli både jättekul och en katastrof, jag hoppas verkligen att det blir en bra dag för jag vill bara ha kul lixom=) Först ska jag träffa Annie och fira henne lita för hon fyllde ju igår. Sen ska jag på fest med synsam folket vilket jag hoppas blir kul men det kan också verkligen bli en katastrof det beror på hur folket är ikväll, hoppas dom släpper jobbet och bara har kul annars blir ajg galen kan jag lova och då blir det inte länge som jag sitter där. Efter det ska jag iväg en sväng med mina vänner till Hugo vilket jag verkligen hoppas blir bra, för jag vill inte att det ska bli som i lörsdags när man bara ville hem lixom. Men det blir nog jättebra, vi ska nog sitta på terassen och bara prata vilket kan bli riktigt mysigt så jag hoppas på denna kväll nu för jag vill bara ha rollgt nu=)

Nu måste jag kila, men vi hörs
Bye

Kommentarer
Postat av: John

Svensson var på Maxi och hel förvirrad. Hon sa sig vara svettig efter en cykeltur och hon glömde ta med en vagn för att inte Tomas var med och höll ordning på henne. Ja herregud vilken kväll du ska få med henne.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback