hmmm

Ja vet att jag har varit lite dålig på att skriva men jag har inte riktigt orakt tror jag=) Men jag ska försöka bli lite bättre på det. Idag har jag och John haft en jättemysig lunch på Hugos terass det var verkligen gott. Efter lunchen blev det att jobba eftermiddagen på mossen men vi hade nästan inga barn så jag fick gå hem lite tidigare och det var faktiskt väldigt skönt eftersom att vädret var så bra. När ajg sluta ringde Leila till mig och tyckte att vi kunde ta en fika i solen och absolut kännde jag. Så det vart terassen igen men det gjorde inte så mycket för det är ju verkligen bara så mysigt där nu så jag kan sitta där hur mycket som helst tror jag, och jag kan tänka mig att det blir många kvällar där i sommar=) Emma kom med en stund och prata lite skit med oss mycket trevligt. När vi fikat klart vart det att dra hem och vila lite grann för jag, John och memlan ska iväg till terassen och ta en öl eller nått haha vi kommer bli stamissar på Hugo igen, men men det är så det kan bli ibland. Men jag treivs med det tror jag.

Men nu är det dags för mig att börja göra mig iordning tror jag=)
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback