Hugo

Kvällen blev på Hugo med John, memlan och botis mycket roligt var det. Vi prata verkligen om allt och inget. Våra samtal handla mycket om att köra bli och lastbil vi fick veta mycket regler och allt möjligt om hur det är att köra för botis. Det var ganska nyttigt vissa grejer, sen prata vi endel om att köra på djur om vad som kan hända och vad man ska göra i vissa situationer hur bra som helst. Jag och John har ju inte körkort så det var mycket kul att höra dom andra två prata. Sen kom vi in på poliser och sånnt och vad man kan bli stoppad för och att poliser ibland kan ha tråkigt på jobbet så dom kanske kollar lite väl ibland, jag vet ju inte om dom gör det eftersom jag inte vistas lika mycket i trafiken som boj och memlan gör men jag tyckte verkligen det var interessant att lyssna på vissa saker som dom prata om. Sen kom vi sabbt in på dessa jävla mufflonfår som ingen av oss vet hur det ser ut, men det samtalet avbröt jag väldigt fort eftersom vi har varit och letat på omberg efter dom men det talar vi inte om som vi brukar säga haha. Tiden gick så himmla fort bara tyvärr men det blir väl så när man har roligt antar jag. Men för att avsluta så hoppas jag verkligen på flera kvällar som blir som denna=) Tack för ikväll flummisar!!

Nu ska jag verkliegn natta!
Godnatt och sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback