Kvällsfika

Ja igår vart det en kvällsfika på terassen mycket trevligt men det var gräsligt kallt. Fast jag ahde klätt på mig ordentligt så frös jag verkligen och det är inget kul att frysa. Men men det blir så ibland. Det var jag John, Maria och Zandra som fika, det var kul att Zandra följde med henne har vi inte sett på länge så det var roligt att prata lite med henne igen. Zandra berätta om hur det kan vara att jobba som telefonförsäljare och om hur folk kan vara mot dom. Och vissa kan vara riktigt otrevliga vilket jag kan med ibland när dom ringer och tjatar på mig, men nu kanske man inte ska vara det när Zandra berätta hon har ju rätt i att dom bara försöker sköta sina jobb men men jag får väl se hur det blir nästa gång som någon sån ringer till mig hihi. När vi suttit där en stund dök han som vi tror är JR upp, men jag blir lite fundersam för han beter sig lustigt han hälsar knappt och jag menar vi ska ju känna varandra en jag vet inte. Han kanske är blyg vad vet jag, men han har ju hälsat förut så jag vet inte om jag tycker att han borde vara det. John kollega I kom med hon är så rolig tycker jag och trevlig och hon satt med oss en stund och prata lite skit=) Vi stannade inte så länge för vi alla skulle upp tidigt för att jobba, men det var mycket roligt att vi kom iväg på en fika. Ikväll kanske vi ska ner till orådet en sväng och ta en öl eller nått hihi men vi får se hur det blir med det=)

Nej nu måste jag rusa iväg till jobbet och ta hand om alla mina söta små barn.
Bye

Kommentarer
Postat av: John

Du har ju inte mått så bra...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback