Ledig lördag=)

Ja idag är jag ledig det är skönt men det känns konstigt nu, jag har ju jobbat så många lördagar i rad så när man blir ledig så vet jag inte riktigt vad jag ska styra med. Jag och mamma var en sväng på stan och kolalde på lite studentpresenter, och så fick rycka in lite gran på synsam för när vi gick för bi så var det så mycket folk så det känndes inte bra att bara gå förbi, så lite har jag ju jobbat idag med men ändå=) Sen var jag tvungen att hjälpa mamma att köra grejer till farmor och farfar som dom ska ha imorgon när dom ska cykla halv vättern. Farmor och farfar och några till ska stå på ett ställe med korv och lite dryck till dom som ska cykla så dom behövde grejerna idag så att dom kunde förbereda lite. Jag tror nog att det blir jättebra får se om dom orkar hela vägen runt men det tror jag att dom gör=) Jag, Ewa, Marie och Monica ska stå vid målet med blommor och sånnt till dom när dom kommer i mål, så det ska bli ganska kul, hoppas på att dom får bra väder imorgon med. Idag är det ju riktigt hett ute, det är knappt så jag klarar av edt idag känner jag. Man kan inte vara i solen länge, men det beror säkert på att man inte är så van vid denna värme än, så det blir säkert bättre när man vant sig lite med det=)

Nej nu ska jag lägga mig en stund, jag känner att jag behöver det!!!
Bye

Kommentarer
Postat av: John

Pluuuuuuuuuumms


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback