Midda igen

Pia hade ganska mycket mat över så jag, pappa och mamma fick åka till dom och äta lite mer hihi det var mycket gott idag med! Solen kom fram med och det vart precis jättevarmt så vi fick flytta in oss i skuggan, för det blev så varmt så vi kunde inte sitta där och äta. Glass hade vi efter maten, men gud va gott det kan vara med glass ibland så det är ju inte sant=) När jag kom hem så städade jag hela lägenheten jag vet inte varför men jag kände för det, och tur var väl det för det ska komma någon imorgon och titta på den så det var ju himmla bra att jag städade idag för imorgon hade jag nog inte hunnit det=) Men men nu är det gjort och det känns väldigt skönt att jag gjort nått nyttigt idag iallafall!!!

Nej nu ska jag titta på Emil i Lönneberga=)
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback