Midsommar=)

Ja midsommar firade jag och John hemma hos mamma och pappa med Pia, Janne, Micke och Karin det var mycket trevligt. Jag åkte ut till dom redan vid ett och då åt vi sill och potatis mums va gott det var. Vi satt och åt och prata till runt fyra, det var så skönt att bara sitta där. Efter maten blev det en promenad med Isa för hon hade inte velat gå en ordentlig promenad på förmiddagen för det regna så nu var hon tvungen att röra på sig lite grann, men det var faktiskt skönt att gå en sväng tycker jag. På vägen stötte vi på en som bor lite innan mamma och pappa så vi stannade och prata lite men hon tyckte vi skulle följa med in en stund och ta ett glas vin så det gjorde vi med, det var gött det=) När vi kom hem satte jag mig en stund vid tvn och dom andra fixade lite grejer till en 50 års fest som ska vara imorgon. Sen kom John till oss mycket roligt, han hade jobbat innan, men det var så kul att han ville komma. John och jag satt i soffan och tog det lite lugnt då började dom andra sjunga inför imorgon och det lät ju ansolut inte så bra, alla sjöng olika och olika toner så jag vet inte det var nog hellre än bra måste jag nog säga haha. Sen blev det mat grillat kött och potatis och vitlöksbröd det var bara så gott. Jag åt tills jag blev proppmät och då var det dags för efterätten den var också väldigt god. Men det blev lite kallt så mamma hämta filtar som vi kunde svepa in oss i det var så mycigt. Kvällen avslutades med att vi satt allihoppa inne framför en brasa och prata det var så mysigt. Denna midsommar vart bara så bra och trevligt, det var skönt att bara ta det lugnt=) John och jag tog även en trevlig promenad hem i regnet men det var riktigt trevligt också så man tänkte inte så mycket på att det regna, förutom att jag hade en paraply som var som en nyckelpiga med öron haha men men det var gulligt tycker jag. Tack för en underbar midsommar fast det regna=)

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova, och imorgon ska jag sova ut hoppas jag=)
Godnatt och sov så gott!!

Kommentarer
Postat av: aft

hej. kul att ni hade en trevlig midsommarafton.
vi hade det bra med med regnet gjorde att man kände sig lite frusen, usch. Oh sanna vilket
gulligt paraply du hade på jj;s kort. kram.

2007-06-23 @ 21:32:52
Postat av: Plummsan

Hej Aft=)
Ja du vädret var inte alls kul men det funka. Vad kul att din midsommar med vart bra. Tack så mycket jag tycker med att den är lite söt=)
Kram kram=)

2007-06-25 @ 19:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback