Öl tältet hihi

Ja jag John och Zandra gick till området för att sitta lite i öltältet hihi Det var jättekul tycker jag allt. Jag buggade för första gången ofentligt herregud men det var ganska roligt men det syntes nog väldigt tydligt att det var första gången för mig, Zandra har ju dansat så hon kunde ju men det var nog inte så lätt att föra lilla mig som flög som en vante. Det var Casanova som spela kanske jag ska tala om med verkligen pojkband men men dom ska ju spela dom med. Det var mycket människor där för att dansa så dom som verkligen var bugg galna kunde verkligen dansa idag=) Sen vart ju jag grymt kissnödig och var tvungen att gå på en bajamaja vilket jag nog aldrig ska göra om, för herregud vad det stank där inne jag trodde jag skulle spy. Jag vet ju vilken jag inte ska välja imorgon om det nu skulle bli kris=) Jag skojar inte när ajg säger att det var det värsta jag varit med om, jag förstår inte hur folk kan gå på dom frivilgt alltså...men men måste man så måste man kanske. Jag fick iallafall mina älskade remmar också som garanterat kommer vara slut senast lördag=) Men det är ju så gott så man måste lixom bara ha några stycken. Det var väldigt kallt ikväll tyvärr, jag frös verkligen om mina stackars fötter men det får man försöka glömma bort när amn är där. det värsta är när man kommer hem, nu sitter jag verkligen och fryser och mina fingrar är så stela så det är nästan svårt att skriva hihi

Men nu måste jag gå och lägga mig måste ju upp imorgon=)
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback