Rolig kväll=)

Ewa och Janne hämta mig vid sju och då gav vi oss av till faster Pia och Janne för en liten sen inflyttningsfest mycket mysigt blev det. Vi satt på deras veranda och grilla och drack lite grann. Det var riktigt kul, vi prata och skratta halva kvällen=)

Vid elva hämta memlan och Emma upp mig för vi skulle in till stan och träffa John, Carro och Maria, vi mötes upp utanför Hugo. Vi satt ute på terassen och drack lite och bara prata en massa med skit det vart verkligen suoer trevligt, och det var kul att träffa memlan igen det var verkligen ett tag sen vi såg henne=) Det var så himmla lustiga människor där tex R kom fram till vårat bord och bara slog sig ner, full som vanligt var han och prata om inget och fatta inget heller, han dök upp några gånger tills han hittade sina vänner eller om det nu var det. Jag tror att han kom ensam det såg ut så men vad vet jag, konstig var han. Sen var det en kille som också var skit full och dansade lite med sig själv eller nått i den stilen väldigt knepig var han, jag vet inte riktigt vad man ska säga om honom för lustigare människa får man någ leta efter. En gammal klasskamrats lillasyster kom fram och slog sig ner en stund med och prata lite med John mest tror jag, men det var trevligt det med har inte pratat så mycket med henne så det var kul att se henne. Sen får vi ju inte glömma N som hade sina vanliga byxor på sig vilket man alltid lägger märke till för det är ju för det mesta dom han har på sig, men han tycker nog väldigt mycket om dom eller nått=) Men men det finns så mycket folk i denna lilla stad så det är konstigt hihi Men en riktigt lyckad kväll det blev det verkligen=)

Men nu är det dags för mig att krypa ner i sängen och sova lite=)
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback