Studenten=)

Jag, mamma, pappa, mormor, farmor, farfar, Lena och Gustav stod utanför carlusund klockan kvart över elva idag. Studenterna kom ut vid halv tolv dom var så fina så, min bror hade en kostym på sig jag har nog aldrig sett han så fin klädd tror jag. Han var så himla glad över att det äntligen var klart. Vi följde med honom till stan och kollade när dom åkte runt massor med varv, och dom skrek och hade en stero på vagnen som verkligen spelade högt men det är väl så det ska vara nu för tiden. Och drack gjorde dom verkligen kan jag lova, men det gjorde ju alla=)

När vi kom hem vid två var det bara att duka fram och sen gå en lite sväng ner till Linnea som bor lite längre ner på gatan och gratta henne. Så vi fikade en snabbis där och gav henne lite presenter.

När vi kom tillbaka vid kavrt över tre var det bara att skära upp bröd vilket gjorde att jag skar mig i tummen och det gör verkligen bara så ont och det pulserar lixom i tummen AJ. Så pappa fick plåstra om mig lite, jag kunde inte själv för jag ville inte riktigt se på det. Vid fyra började folket komma till brorsan för att fira honom. Det var ändå runt tjugofem personer så det var fullt ös. Men mycket trevligt var det måste jag säga=) Mamma hade fixat potatissallad och lax till efterätt var det jordgubbar och glass mums. Vi fick även träffa min brors flickvän hon var mycket trevlig och söt. Vid sju kom hela hans klass för att ha förfest, dpm var några stycken. Men vad dom skrek och skratta och hade sig, men det är väl så som det ska vara med antar jag. Vi var säkert likadana när vi tog haha. Men det ska vara så när man tar studenten för man gör det ju faktiskt bara en gång i livet=) Sen vart det ju självklart stan och Harry´s för studenterna. Jag mötte Carro U och vi gick till Hugo en sväng, men det var i princip inga människor där så det vart en ganska tidig kväll ändå=) Men det är skönt det med måste jag säga, för jag ska upp och jobba imorogn. Men det blev en mycket trevlig kväll!

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova=)
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback