Synsam

Japp däe var jag idag. Jag var ledig från dagis idag men jag tänkte när jag vaknade att jag lika gärna kunde jobba på synsam lite extra. Det kan vara skönt ibland att göra så, för jag blir ju så sysslolös när jag inte är i gång, jag sover mest då och det är väl i9nte sådär himla bra kan jag tänka mig även fast det kan vara skönt och bara ligga i sängen utan att göra nått=) Men men jag tyckte själv att jag kunde göra lite nytta för det behövs ibland, och det är ganska bra ibland för när man har lunch blir det alltid promenad för mig och Björn och det är skönt efter maten. Idag blev det en promenad ner till hamnen där vi köpte varsin glass och åt i solen mycket gott och mysigt med måste jag säga. Så nu har man gjort en måndag klar=)

Nu ska jag fixa lite innan det blir och slänga sig i soffan=)
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback