Vätternfestivalen=)

Dagen började väl sådär för mig. Jag var på dagis och jobba för sista gången idag=( Det var mycket jobbigt att säga hejdå till alla barnen jag kommer verkligen att sakna dom så otroligt mycket, men jag har lovat att komma och hälsa på dom så mycket jag bara kan. Men tårarna var inte långt borta när det var dags att gå ifrån dom. Men men det blir nog bra hoppas jag.

Efter jobbet var det bara hem och duscha och åka iväg på personalfest med dagis personalen. Gud vad roligt vi hade. Vi va hos Mariann nästan alla kom och det var bara så kul. Dom hade gjort tipspromenad och vi var uppdelade två och två, jag var med Marie och vi hade alla rätt=) Men det tog tid för oss alla för det var verkligen riktigt klurigt, men kul var det. Sen fick vi jättegod mat, olika sallader och jordgubbar och glass efter mums vad gott det var. Sen var det bara att säga hejdå till dom med vilket också var otroligt jobbigt och jag kommer sakna dom otrloigt mycket med.

Maria hämta mig från festen för att vi skulle givetvis ner till ormådet och kolla på Rydell och Quick=) Men innan satt vi i öltältet och vi besökte en äcklig bajamaja ikväll igen och jag lovar er alla den var värre än igår. Jag förstår inte vad folk gör där inne men det var grymt. Klockan kvart över tolv drog det igång och herregud vad bra Rydell och Quick är. Vi sjöng och skrek hela tiden och jag bara älskar dom massor. Dom spelade massor med egna låtar som var riktigt bra, visserligen spela dom dessa på Harry´s när dom var där så vi hade ju hört dom innan, grymt bra är dom verkligen=) Dom släppte sin nya skiva idag, och man kunde köpa den där men kön kunde vi inte stå i då hade vi inte varit hemma före tre, men jag ska bara ha den skivan. Och nästa gång dom spelar ska vi verkligen försöka att åka, för jag vill bara se dom igen, men dom kommer ju självklart nästa år hit så=) Ja gud dagen började skit kast men den sluta så himmla bra=)

Nu ska jag verkligen skynda mig till sängen för jag ska ju jobba imorgon, vi får väl se hur det går=)
Natti

image52    image53    image54    image55    image56

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback