Vätternrundan

Dagen började på synsam det var verkligen masser att göra efetrsom att det är vätternrundan. Så alla ville ha våra nya cykel brillor så det gick väldigt bra för oss och det är ju väldigt roligt, men man var trött efteråt.

Efter jobbet gick jag, John, Maria och Sophia ner till området vi starten för jag ville ha remmar och John ville ha nougat, Sophia köpte lite brändamandlar också mycket gott hihi. Det var väl ganska kul att se sig om lite där, men jag tycker inte om när det blir så mycket folk på samma ställe, men det viktiga var ju att vi fick vårat godis.

När vi var klara där blev det en liten tripp till Hugo där var det också mycket folk, men vi satte oss där och drack lite och bara prata det var verkligen jättemysigt. Vi hittade filtar med som man kunde låna ifall man frös och dom var verkligen jättesköna, dom såg ut som bingolotto filtar typ hihi. Men det var bara skönt att få lite värme för kallt det var det=) Men men det vart en riktigt bra kväll!!

Nu måste jag rusa iväg frö det är dags att jobba igen=)
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback