Vilken dag

Denna dag har varit jobbig känner jag verkligen. Jag är helt slut men det beror väl på jobbet kanske. Började dagen på synsam, vi hade ganska mycket att göra idag med men det känndes som världens längsta dag på jobbet. Vi hade ju ett bord utanför idag med där vi hade solglasögon, jag stod där nästan hela tiden och det blir ju så segt att stå där så det finns ju inte. Men vi hade mycket folk som tittade och kom och prata med oss och det var väl trevligt antar jag. Men trötter blev jag av det kan jag lova alla=)

Nu sitter jag här hemma och vänta på Boj som ska komma, vi ska sitta här och dricka lite tror jag innan det blir Harry´s, jag hoppas verkligen att det blir lyckat ikväll. Det brukar ju vara ganska mycket folk när det är vätternrundan så jag hoppas det blir det=)

Nej nu måste jag göra mig iordning för hon kommer nog vilken sekund som helst, och som vanligt så sitter jag fortfarande i min pyjamas, men dom börjar nog bli vana med det hihi
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback