Andra chansen

Ja där var jag och J igår det var helt underbart. Vi åkte med några från haribo, godiset ni vet.

När vi kom dit var det mingel, champange och buffé mycket trevligt, det var även ett band som spelade lite för oss medan vi satt och drack och bara små prata. Efter middagen gick vi in och satte oss på våra platser vilket var parkett platser helt fantastiskt. När det väl sparka igång schlagerkvällen upptäckte jag och J att en som satte framför oss visade hela rumpan, byxorna passa inte och linnet var så kort så det åkte upp hela tiden så varje gång hon satte sig visade hon hela härligheten eller vad man nu ska säga. Jösses vad pinsamt för henne.

Annars var kvällen helt underbar alla artister var fantastiska. Jag tyckte att det var en besvikelse att Magnus Uggla inte tog sig vidare han var ju helt klart en av dom bäst tycker jag. Sannas låt var jättebra med hon har nog stor chans på själva melodifestivalen på lördag. Men av alla hejar jag på Sara hon är helt fantastisk och hennes röst är helt otrolig man ryser när hon tar sig ton=)

Jag hade verkligen hur trevligt som helst igår och det var så himmla underbart att vi kunde åka iväg på detta!

Jag har ju bara J att tacka för denna kväll. Det var helt klart den bästa kväll.


Jag hoppas att alla ni andra hade en trevlig kväll och att ni tittade på schlager kvällen=)

Kram på er=)



Kommentarer
Postat av: John

Tack för en trevlig kväll...

Postat av: John

Du är utmanad att i din blogg skriva 6 saker som är unikt med dig. Kolla in min blogg för information.

2007-03-07 @ 13:19:28
URL: http://johnvalencia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback