Fredag

Den blev så mysig så. Först kom J till mig och vi satt och drack vin och kollade på så ska det låta bästa på hela veckan. Sen tittade M in en stund och pratade lite med oss, sen gick vi för att möta C utanför Hugo där vi satt och drack lite och pratade mycket trevligt var det.
Men det är ju helt underbart och se hur folk är och vad dom har på sig. Först kom A och var skit full så vi trodde hon skulle riva hela stället men hon gick till J och pratade på en stund, lite udda men säkert trevlig med mindre alkohol i kroppen. Sen var vi ute och rökte då kom våran kära vän R som vi helst vill glömma men men det är inte alltid så lätt att göra det.....
När vi hade suttit ett tag så kom en tjej som vi inte heller riktigt förstår oss på tror jag, hon hade en klänning på sig så hela bhn där bak syntes vilket absolut inte är okej, men det är inte så lätt för vissa att klura ut det själva tror jag.
Men vi hade verkligen jätte trevligt hela kvällen=)

Nu måste jag verkligen göra mig klar till nästa fest som säkert kommer sluta på harry´s där alla andra i motala kommer vara med ikväll, men det blir nog en trevlig kväll idag med!
Hoppas att alla får en toppen kväll.....
Kram på er=)


Kommentarer
Postat av: John

en kanon kväll var det och en annan är på väg att börja...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback