Kört bil

Ja nu har jag börjat köra lite igen det var så kul och det gick så himmla bra. Jag vet inte när jag körde sist men det gick så bra ändå och det är kul när man känner att man fortfarande kan och kommer ihåg hur man gör=)
Pappa tyckte med att jag var duktig idag och det var roligt att höra. Jag körde till borensberg och tillbaka. Vi ska försöka köra något varje vecka och det tycker jag känns bra, hoppas bara att vi hinner med det men det tror jag om vi båda verkligen vill. Så jag hoppas det kommer gå lika bra nästa gång med=)

Vädret idag har väl med bara varit för underbart. Vi satt ute på gården med barnen hela dagen och det var så skönt och varmt. Nu kan man verkligen hoppas att våren verkligen har kommit för att stanna, jag orkar inte med mer snö och blask nu det får vara nog med det! Jag hoppas absolut att det fortsätter såhär så man kan vara ute mycket och bara njuta av värmen för den har man saknat!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback