Melodifestivalen

Ja det var schlager för hela slanten riktigt kul måste jag säga. Jag och L satt som fast spikade framför tvn och hade högsta volymen på. A tyckte inte att det var lika kul som vi men hon gillar inte schlager på samma sätt som jag och L men hon fick snällt sitta och hänga med ändå=) Men vi tyckte inte att rätt låt vann, jag hejade på Andreas och jag röstade som aldrig förr men vad gör man inte för att se sin favorit vinna vilket han inte gjorde men han tog ju andra platsen iallafall och det var helt okej tycker jag allt. L hejade och röstade på Måns men det gick ju tyvärr inte heller hela vägen för honom. Men visst vart man lite sur för att inte den man höll på tog hem det men vi får verkligen hoppas att The Ark tar hem det i Finland vilket jag visserligen inte tror, men jag tror att dom kan ta en topp fem plats iallafall och om dom gör det är inte det dåligt gjort av dom. Jag tyckte att alla artister var bra denna gång, alla hade bra låtar som man fastna för så det var ju verkligen en toppen omgång=)
Efter melodifestivalen lyssnade jag och L på alla gammla schlager vinnare och fortsatta med vinet mycket trevligt och mycket dans och sång blev det hihi.
I kort och gott var våran schlager kväll toppen och den slutade på harry´s som vanligt hihi

Hoppas att alla ni andra en bra kväll med mycket schlager=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratisgodis.se/?r=149309

Postat av: Anonym

Men sanna hur går det här egentligen?

2007-03-22 @ 17:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback