Sjuk

Ja det kan man ju verkligen säga att jag har varit dom senaste dagarna. Jag hade nog åkt på en sväng av influensan inte kul alls, jag hade verkligen jättehög feber och det ända som gick var liggande ställning. Jag sov hos mamma och pappa en natt för min feber var så hög inte kul pappa va lite smått nervös kan man nog säga, men det är väl sånnt föräldrar får räkan med ibland.
Det värsta när man är sjuk är att det finns ju verkligen inget att göra, alla tv serier har gått så länge eller så har man redan sett dom inget kul, man orkar ju inte göra så mycket heller när man är sjuk fast man nästan önskar att man kunde springa ett maraton eller nått åt det hållet=)
Men idag mår jag faktiskt bättre så det blir en sväng på stan med mamma och mormor och jag antar att vi kollar in kicks som ajg har fått för mig att dom ska öppna idag, men som vi alla vet kanske jag inte har lyssnat=) Det kan ju bli så ibland!
Nu är det bäst att jag gör mig klar för att gå=)
Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback