Skor

Ja jösses vilken beslutsångest man kan ha då=) Jag tror min plumms vart någon trött på mig idag när vi kollade på skor. Jag skulle ha ett par converse, jag hade innan jag gick in sagt att jag skulle ha ett par vita men när vi kom in såg vi dom bruna och då blev det så himmla svårt. Jag prövade dom hur många gånger som helst och vi fick gå till systemet så jag fick fundera lite extra.
Efter mycket om och men så blev det dom bruna iallafall för min kära plumms talade om för mig att om jag har dom vita på dagis kommer dom bli förstörda inom kort medans dom bruna kommer hålla sig och vara fräsch så efter det vart väl valet skapligt lätt =) Så nu har jag äntligen ett par bruna och dom är verkligen skit fina=)

Kommentarer
Postat av: John

Och plumms andas ut...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback