Dag i solen=)

Idag vart det verkligen en dag i solen. Först var jag och Annie på maxi och handlade, eller jag handla på maxi och Annie på Willy´s. Och jag lovar er att hon handlade verkligen herregud vad kassar och mat. Jag blev lite chockad men det sa jag till henne men hon skrattade mest åt mig. Efter maxi så hämtade vi Carro så gick vi till motorcaffet där Lovisa jobbar, och så åt vi glass och bara satt och myste. Riktigt trevligt. När Lovisa hade slutat för dagen följde hon med mig hem och vi satt och diskuterade en massa med olika saker, det är så kul och diskutera med henne för vi tycker verkligen lika i så mycket saker hihi. Ja det är nog första söndagen som jag varit i gång hela dagen, jag måste nog säga att jag är lite stolt över mig själv idag!

Nej nu ska jag kolla klart på Wallander-mörkret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback