En ny dag=)

Ja då var det dags att börja ta tag i denna dag med. Nu ska jag iväg och jobba en liten stund på synsam usch och fy men det är väl ett måste med jobb antar jag, men jag får ju iallafall jobba med Ewa det känns underbart det var längesen som vi jobbade ihopp=) När jag slutar måste jag upp till John på maxi och fixa mors dag present, jag har så svårt men det är tur att jag har John så han kan hjälpa mig lite grann med det. Sen är det kalas ikväll för Janne och Inger hmmm det kanske blir trevligt inte vet jag men jag hoppas verkligen! Mina kusiner kommer hem och Markus flickvän Ida det ska bli jättekul att träffa henne igen hon är verkligen en toppen tjej så himmla rolig. Jaja det blir säkert jättebra hoppas vi på=)

Nu måste jag verkligen ge mig av till jobbet så jag inte kommer försent!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback