Godmorgon

Det är nog första söndagen som jag är vaken såhär tidigt. Annie ringde och väckte mig vid elva, vilket var bra för jag behöver komma upp lite mer i tid fast det är söndag. Men det känns konstigt att vara vaken nu. Jag ska snart åka till Annie och följa med henne till maxi, det var också en bra ideé för jag behöver också handla lite grann. Så den här dan kanske blir bra och nyttig för. När vi vart på maxi ska vi nog ner en sväng till mototcaffét för att hälsa på Lovisa som precis har fått jobb där=) Jag tror att hon verkligen gillar det, för när hon prata om ddet igår så lät hon väldigt positiv vilket är väldigt roligt att höra. Nu har ju hon med nått att göra lixom!

Nej nu måste jag nog skynda på lite så Annie inte behöver vänta för länge på mig=)
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback