Harry´s

Ja jag hamnade visst där efter kalaset mycket trevligt. Kalaset var ganska trevligt måste jag nog säga, Markus och Ida var ju hemma det var väldigt kul att träffa dom igen måste jag säga=) Så det var helt okej. Kvällen blev ju på Harrys med Maria och Carro U det vart en mycket trevlig kväll, jag óch Maria dansade endel där inne faktiskt vi gillade musiken bättre där denna gång. Lilla vännen var ute lika full som vanligt men som tur va såg hon inte mig och det är jag väldigt glad för, jag hade inte orkat att stå och prata med henne alls. Katten var med ute och hon raggade hel vilt igår men det är väl inte så många som är förvånnade kanske, hon brukar ju hoppa på alla killar på dansgolvet så jaja hon är lite udda måste jag säga. R var också ute och som vanligt lika borta herre Gud jag förstår mig inte på den människan riktigt att han orkar hålla på som han gör, men han kanske har roligare så vad vet jag. Jag tyckte faktiskt att det var en såhär konstig kväll där det inte var så många man kännde igen ändå, men jag vet inte, det kanske var för mycket folk för att se vilka som fanns där igår jag vet inte. Men men roligt hade vi och det är ju viktigast iallafall=)

Nu ska jag göra mig klar för att fira morsdag=)
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback