Hata detta väder

Usch vad trött jag börjar bli på detta väder. Är det inte ös regn så blåser det storm man kan ju knappt gå ut längre och hur kul är det på en skala. Jag menar man vill ju kunna gå utanför dörren utan att bli genom blöt lixom, visst det är skönt när man är ledig för då kan man ju dra täcket över huvudet eller bara ligga i soffan framför en film vilket är riktigt mysigt, men det är inte kul när man jobbar för vi kan ju inte änns ta ut barnen på gården för det blir så blött. Och barn är inte så lätt att ha inne hela dagen för det blir sån ljudnivå på dom vissa dagar. Men det skulle ju kanske bli lite bättre i veckan så man kan ju hoppas att det blir det så man får lite sol på sig iallafall=)

Nej nu ska jag lägga mig i soffan igen och kolla på Beck-Annonsmannen riktigt bra=)
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback