Hemsk morgon

Ja vilken hemsk morgon jag fick imorse. Jag skulle börja klockan tolv vilket är väldigt skönt för mig eftersom jag är så trött hela tiden så kunde jag ha sovit till halv elva iallafall, det hade jag verkligen behövt känner jag nu. Men klockan halv åtta ringer lilla Inga och säger "snälla kan du börja klockan nio för en till är sjuk" Ja visst kan jag det, det är ju bara skönt för mig eftersom jag får hela dagen att jobba idag då, men jag hade verkligen uppskattat mig svomorgon. Och det är inte så kul att bli väckt på morgonen för man blir ju så chockade varje gång det ringer på morgonen så man vet ju inte riktikgt vart man ska ta vägen någonstans, plus att jag inte alltid är så trevlig när jag blir väckt men det är jag ju inte med vilja, men ibland kan jag svara omedvetet och då blir det lite fel=) Men det vet dom flesta nu så dom brukar prata med mig tills dom hör att jag verkligen har vaknat!

Men men nu måste jag göra mig klar så jag inte kommer försent till jobbet=)
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback