Hemsk morgon

När man sover som bäst på morgonen så är det väl självklart att Inga ringer och väcker än kvart över sju eller nått liknande, när man svarat i panik säger hon lite fint
Inga: Kan du jobba idag
Jag:Visst kan jag det
Inga: Men du måste gå nu för du började för att du börjar NU!
Herre Gud man får ju panik när hon säger så, det är bara hoppa in i duschen och rusa så fort man kan för att ingen ska hamna i klistret lixom. Men men det gick bra men trött det är jag verkligen idag! Men imorgon kan Inga inte väcka mig för jag har som tur är redan fått mina tider!

Nej nu ska jag lägga mig i min soffa och bara vara=)
Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sanna det är J*R läget bra?

2007-05-28 @ 18:52:37
Postat av: John

Ehh vem är JR?

Postat av: Plummsan

Tack det är bara bra med mig=)
Får jag fråga vem du är?

2007-05-29 @ 07:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback