Hockey

Varför ska dom envisas med att visa hockey på trean eller femman. Det är dom kanalerna som man tittar på, och det är många serier som man följer. Och helt plötsligt ska dom förstöra allt med att visa hockey. Varför inte ta en vanlig kanal typ ettan eller tvån som alla har och det stör inga speciella program. Jag blir så irriterad, och snart drar ju fotbollen igång ordentligt med så då antar jag att dom kommer visa det med på trean och femman, men vi kan ju hoppas att dom inte gör det=)

Nej nu måste jag göra klart för det är dags att rusa iväg till jobbet=)
Hade bra. Bye

Kommentarer
Postat av: John

Plumms det finns de som vill se på 1:an och 2:an

Postat av: Plummsan

mmmm jag vet ju det plumms men ändå, dom kanske inte alltid behöver ha det när det är nått bra ju=)
Puss

2007-05-06 @ 02:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback