Hugo

Vilken kväll gud vad roligt vi haft det=) Kvällen började med att John kom hem till mig och vi tog ett glas vin tillsammans mycket trevligt. Efter en stund fortsatte vi hem till honom och laga lite mat innan Maria dök upp, vi satt där och drack lite och kollade på top model det var finalen i dag men tyvär tyckte jag fel person vann men det blir säkert bra. Framåt elva gick vi till Hugo, först var det inte så jättemycket folk men det blev det efter en stund vill jag lova. Vi träffade massor med med roliga människor, Lotten var ute det var mycket kul att se henne hon har ju precis fyllt 18 så jag hoppas hon hade roligt. Vi dansade nästan hela kvällen och jag hade mina svarta pumps vilket jag verkligen ångrar nu för jag har nog aldrig haft så ont i mina fötter som jag har nu, men det är ju sånnt man får stå ut med. Men jag bet ihop hela kvällen och det var väldigt bra för att vara jag måste jag nog säga hihi. Men vad roligt jag hade, det var nog den bästa kvällen på länge=)

Nej nu måste jag krypa ner i sängen=)
God natt och sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback