Hugo=)

Ja det vart Hugo och alla kom faktiskt i tid och i ordning gjorda=) Toppen var det verkligen. Vi satt på terassen först men det var ganska kallt tillslut så vi gick in och satt och bara prata och hade verkligen bara så trevligt. Jag träffade Magnus en jättemysig vän, han berättade att han flyttar nästa helg till Uppsala, jaha tänkte jag varför ska alla flytta för då. Men jag förstår honom verkligen han hade fått fast jobb och grejer så jag hade onte heller tackat nej om jag hade varit i den sitsen och jag menar någon gång måste man väl ta sig i kragen och flytta. Men det ska bli tråkigt att han med försvinner från stan nu. Men men det är sånnt som händer. Jag, John, Maria och Carro hade verkligen jättetrevligt jag ångrar verkligen inte att det blev utgång idag iallafall. Tack flumbullar för en toppen kväll=)

Nu måste jag verkligen krypa ner i sängen för det är snart dags att gå upp och jobba igen=)
Kram på er=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback